måndag 26 september 2011

Farmor och Farfar

Den här helgen har farmor och farfar varit här!!!
Levi fick ett jättefint baby gym!!! Eftersom min mamma inte Lever och jag inte har kontakt med min pappa och Tom inte träffar sin riktiga pappa och hans föräldrar inte är i livet!! Så har han aldrig haft farmor, farfar, mormor,morfar!!! Kommer ihåg när hanva mindre och gick på dagis när han ibland undrade och vart lite avundsjuk på andra barn som blev hämtate av nån av dom!!! Som tur va fanns och så har ingela funnits där som en liten extra mormor till han, vi bodde ju ändå grannar i flera år så Tom har sprungit dit och pratat med henne om allt möjligt, sovit över där flera g och så klart älskar han hennes bullar och hennes hund Amira        :-),,hon körde han till skola och häftade till Toms stora glädje honpm på dagis/fritids när jag jobbade, va ju mysigt att hitta på grejer med henne tyckte Tom :-)!!!
Är så glad för hans skull sen jag träffade Anders och vi flyttat till Sundsvall att hans mamma och hennes gubbe Bosse som ändå är farmor och farfar till Lev självklart finns där lika mycket för Tom som för alla andra deras barn barn :-) Och såklart är det farmor och farfar för Tom han har kallat dom för det ända sedan början!!!!!!
Så glad dom finns i mina killars liv <3
                                              farmor
                                                 Farfar
                                             Levi i nya babie gymet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar