måndag 26 september 2011

Cigaretter

Har snart gått ett år sedan jag fick veta jag va med barn sen jag gjorde slut med er!!! Va superenkelt att inte träffa er och känna doften och hålla er mellan fingrarna!! Får väl även tacka graviditeten att jag lyckades eftersom jag visste det låg en liten bebis och växte i mig!! Det gav mig verkligen motivation!! Så kom ju illamåendet och tröttheten som ett brev på posten och gjorde det hela så mycket enklarare eftersom det luktade och smakade förfärligt när jag va med barn! Blev ju mer illamående när jag tänkte tanken på att stoppa dig/pinnen i munnen!! Gick en helg med  3cigg sen va ni ute ur mitt liv utan problem!!! Och jag va riktigt stolt över mig själv att jag lyckades!!!

Men nu efter förlossningen när min kropp börjar bli mig själv igen så har ni börjat spöka för mig!!! Snälla sluta med det!!!! Tänker på er flera gånger om dagen!!! När Levi haft dåliga dagar/stunder och varit mycket sur och grinig,, när jag ätit nån god mat, när jag är ute och går, när jag lagt barna på kvällen fantiserar jag om att ta med en av er ut på balkongen och känna smaken i lugn och ro efter en slitsam dag, när jag dricker kaffet, när jag haft dåliga dagar/stunder!!! Ja ni finns tyvär i mina tankar ofta och kan inte riktigt få bort er från min hjärna och jag hoppas min vilja är stark nog att inte ta er tillbaka igen!!!

 Misstänker min abstinens jag inte hade när jag gjorde slut med er är nu!! Gick ju nästan för bra för att vara sant när jag dumpade er!!

Vill inte ha er i mitt liv,, Jag vet vad många människors liv ni förstört och skadat!! Och äckligt ni egentligen både smakar och luktar!!
Tänk om min hjärna tänkte detsamma och inte längtade efter er,, förbannade ciggaretter som spökar i min hjärna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar