torsdag 27 januari 2011

Det bästa som hänt nu sedan flytten är ju det lilla livet jag har i magen! Är så nyfiken va du är för nån filur!
Är i vecka 16 nu o magen syns verkligen nu!
Ibland när jag slappnar av o det är lugnt omkring känner jag små fladdrande rörelser i magen på min hand! Så himla mysigt! Ser fram emot första riktiga sparken !
Ska lägga ut bilder under grav på min mage o berätta lite hur det utvecklas o hur jag känner och mår! Lättare för er som känner mig o ändå kunna hänga med och se utvecklingen fast ni bor så långt borta!!
Mått illa i 3mån, varit sååå känslig för dofter och allt har smakat konstigt! Hulkat för ingenting! (inte spytt)
Men går äntligen åt rätt håll så man kan börja njuta av graviditeten!
Har inte gått upp ett Kilo än men kommer förmodligen bara säga brak en vacker dag, haha

                                          Vecka.15
                                                    Vecka. 15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar